duminică, 30 mai 2010

Urmand un vis , atingand un ideal

Era aproape de craciun , 2006 , acasa , "mixam" pe celebrul soft atomix (cred ca facusem deja upgrade la virtual dj , numai tin minte exact).Facem un mesh up cu cele mai tari piese ale lui ATB . DA eram trancer! Si imi placea cum sunau piesele alea legate , trecerile mi se pareau bestiale :)) , si impins de o calauza imaginara mi-a trecut prin minte urmatorul gand "vreau sa pun muzica".Il sun pe Radu , imi venise o idee , o idee care a insemnat practic piatra de temelie a tot ce s-a intamplat pana in prezent . Stiam ca pe data de 24 era ziua liceului , Cuza , fostul MF3, stiam ca in fiecare an se organizau diferite activitati in liceu implicand colegi , profesori , sponsori etc . Am pus la cale un proiect si m-am dus in audienta la domnu' director Tunaru . Un profesionist desavarsit, un profesor minunat , un om bun , deschis , alaturi de noi oricand 9care din pacate nu stia cand a facut Cuza unirea, in direct la antena1:))) ) . In acea zi inainte de craciun pusesem la cale debutul nostru ca si dj . Si asa a si fost . Locatia a fost sala de sport pe care spre tristetea noastra de atunci , nu am putut umpleo :)) , clubberii au fost colegii de liceu , sculele au fost puse la dispozitie de o profa de sport care intamplarea a facut sa aibe acasa exact ce ne trebuia noua , 2 monitoare , playere , mixer , casti . Sunetul nu era grozav , dar 2 monitoare au fost ok.Nu prea am facut noi cine stie ce , am tropait cateva piese, unde nu am tropait a fost din nimereala , era prima oara cand puneam mana pe asa ceva:)) nu prea stiam cu ce se mananca . Dar ne-a placut !! Si ce pe atunci parea un vis a ajuns un ideal atins , am pus muzica impreuna prin toate cluburile care merita , am ratat cateva , dar inca nu e timpu' pierdut . Kristal , Studio Martin , Zebra , Setup , fiecare experienta traita vine cu povesti si intamplari care mai de care, lucru pe care voi pune accentul in posturile ce vor urma .
Au trecut 3 ani de zile de la acea zi a liceului si cine ar fi pariat acum 3 ani pe noi , in conditiile in care 10% din populatia romaniei pune muzica :)) (afirmatie nedocumentata, a se lua ca atare).Nici mama nu ar fi pariat pe mine , nici acum nu prea si-ar risca banii:)) ce sa-i faci , am cota mica :) Au trecut 3 ani in care am facut trecerea de la amatorism la profesionalism , de la cluburi de 2 lei la cluburi consacrate , de la muzica de Polivalenta la muzica de Kristal , schimbari , urcursuri , coborasuri , toate asa cum ar trebui sa fie . Cristian si Radu , Protech Project!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu