sâmbătă, 29 mai 2010

Ei bine , mi-am facut blog!

Ei bine mi-am facut blog , ce sa zic ! Pentru cei ce nu ma cunosc , majoritatea din cei ce vor citi acest blog probabil , eu sunt Cristian . Am 21 de ani numa' buni de petrecut cu ei. Am 2 , a se citi "DOOOO" - pentru cunoscatori- meserii care mai de care mai banoase :)) , sunt student si dj.
Din studentie "imi scot anual 1500 de ron ... din buzunar bineinteles , iar din dj-ala ce sa zic , de tigari nu duc lipsa :)) . Desigur nu m-am apucat de facultate ca sa ma imbogatesc , asta ar fi culmea joburilor la fel cum nu m-am apucat de muzica din acelasi motiv. Ce sa zic , ziua student si noaptea la pupitru , nu foarte des dar cat sa nu duc dorul . Cam atat cu introducerea care in cateva cuvinte ar suna ca binecunoscutul vers "ca la 20 de ani ... " fireste , cu rectificarile de rigoare , 21 de rectificari mai exact.
Ce veti citi in acest blog ? Pai in principiu cam toate frustrarile mele , intamplari , impresii despre locuri , oameni , trenduri , si nu in ultimul rand clubbing , celui romanesc acordandu-i o importanta aparte.
Asadar (am schimbat "deci" cu asadar) , nu imi ramane altceva decat sa va urez un somn usor in continuare , la mine fiind ora 6:39 ca sa fiu precis , nu prea am somn deobicei , imi pierd vremea , pe unde nici eu nu stiu sincer. Probabil de azi inainte imi voi pierde o parte din vreme exprimandu-ma mai putin literar dar cu o oarecare doza de eufonie , asta in speranta in care va voi incanta placut auzul:)) conform unei definitie care spune cam asa EUFONÍE s.f. Împerechere armonioasă de sunete, care impresionează plăcut auzul. V. Pe maine dupa masa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu