luni, 22 noiembrie 2010

Welcome back myself .


A trecut ceva vreme de cand nu am mai avut timp sa postez . Dealtfel asta e si motivul pentru care postez :)). Dupa o mica pauza de vreo 2 luni am inceput din nou activitatea prin cluburile bucurestene . Dupa ce in vara am avut cateva petreceri prin Barocco iata ca in toamna asta ne-am facut auziti in Oxygen unde am avut o seara pe cinste alaturi de Alex Tudorache , Arry , Oliviu , Deysa , Hadro , Sab si cine a mai pus muzica in seara aia , oricum eram multi in puptriu :)) . Au trecut mai mult de 2 saptamani iar acum urmeaza Fat Cat .
Miercuri , ciudat dar interesant , sa vedem ce o iesi . de ziua lui Dorin (pentru cunoscatori) petrecem in FatCat . La pupitru vom fi noi Protech Project , Dubphone si Alex Flower iar in fata pupitrului speram la cat mai multi clubberi.
Voi reveni cu un post joi dimineata cu impresii , pareri sugestii si reclamatii :))


PS:S-ar putea interpreta ca facem petrecerea pentru ziua lui Dorin dar nu e deloc asa , a fost o simpla coincidenta ... defapt nici el nu stia ca miercuri acum e ziua lui :))) cum as fi stiut eu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu